Koniec Twoich problemów z komputerem?

Na technicznej mapie Chojnic pojawił się nowy punkt związany z usługami informatycznymi – Serwis Komputerowy.

Skąd wziął się pomysł na otwarcie w naszym mieście punktu serwisowania komputerów? Gdzie mieści się Serwis Komputerowy?
Nasza firma, Inpero.pl sp. z o.o., działa na rynku chojnickim już od 2010 roku. W tym czasie nasze usługi kierowaliśmy przede wszystkim do lokalnych firm. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tego typu usługami wśród indywidualnych osób postanowiliśmy rozszerzyć naszą działalność i tak oto narodził się pomysł otwarcia łatwo dostępnego punktu dla mieszkańców Chojnic i okolic. Serwis Komputerowy mieści się w Galerii K&M przy ulicy Sukienników 5, tuż obok marketu Tesco.

W jakich godzinach pracujecie? Jak można się z Wami skontaktować?
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8 do 16. Nasi Klienci mogą się z nami skontaktować także poza tymi godzinami: telefonicznie (533 133 297) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (serwis@komputerychojnice.pl)

Czym dokładnie się zajmujecie?
Główną naszą działalnością jest naprawa sprzętu komputerowego – możliwa w punkcie lub u Klienta. Oferujemy również doradztwo w sprawie wymiany sprzętu komputerowego – posługujemy się strategią internetowego wyszukiwania sprzętu wraz z Klientem (dzięki takiej współpracy możemy na bieżąco dopasowywać sprzęt do potrzeb Klienta), współpraca z najlepszymi producentami i hurtowniami gwarantuje najlepszą jakość i cenę. Taki model pracy to gwarancja dla Klienta, że otrzyma sprzęt dostosowany do swoich potrzeb już na drugi dzień po złożeniu zamówienia – służymy oczywiście pomocą w konfiguracji nowego sprzętu i np. podłączeniu go w domu.

Główną działalność już znamy – co jeszcze proponujecie Klientom?
W naszym Serwisie oferujemy akcesoria komputerowe, jak np. karty pamięci, myszki, klawiatury, kamery internetowe itp. Dodatkowo na miejscu jest możliwość wykonania ksero, skanu lub wydruku.

Dostarczenie sprzętu do Waszego Serwisu może być trudne, zwłaszcza dla starszych osób…
Jak już wcześniej wspomniałem, sprzęt możemy zdiagnozować i naprawić (w zależności od usterki) w domu u Klienta. Na terenie Chojnic możliwy jest również odbiór i dowóz sprzętu do Klienta.

Jak długo trwa naprawa? Czy udzielacie gwarancji?
Staramy się, aby diagnostyka i naprawa zamknęły się w 48 godzinach – termin ten zależy oczywiście od rodzaju usterki czy awarii. Zawsze kontaktujemy się z Klientem w sytuacji, gdy nie uda nam się dotrzymać tego terminu. Na nasze usługi udzielamy 60-dniowej gwarancji, natomiast sprzęt zakupiony przy naszej pomocy otrzymuje gwarancję na 2 lata.

Jak wyglądają Wasze plany na przyszłość?
Planujemy stworzyć własny sklep internetowy, mamy również plany stworzenia i prowadzenia szkoleń dla osób starszych z zakresu obsługi komputera, bezpiecznego użytkowania Internetu itp.

Życzę sukcesów w rozwijaniu firmy. Dziękuję za rozmowę.

przez Redakcja Chojniczanin.pl

Reklama

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.