☐ Reklama w gazecie
Szanowni Państwo
Chojniczanin.pl to lokalny miesięcznik społeczno-historyczny ukazujący się na chojnickim rynku od listopada 2010 roku. W tym czasie gazeta ewoluowała od 16 stronicowej gazety informacyjno-reklamowej do lokalnego miesięcznika społeczno-historycznego o objętości 24 stron i stałym nakładzie 5000 egz. (nakład może być w każdej chwili dowolnie zwiększony). Kilkadziesiąt wydanych egzemplarzy pozwoliło nam zrozumieć mechanizmy działania lokalnego rynku i potrzeby chojnickiej społeczności.
Chojnice to dynamiczny ośrodek regionalny, którego „atutem” jest brak w promieniu ok. 100 km większych miast. Stają się one więc automatycznie lokalnym centrum do którego na zakupy przyjeżdżają nie tylko mieszkańcy powiatu chojnickiego ale również mniejszych powiatów ościennych: Sępoleńskiego, Człuchowskiego, Tucholskiego, Kościerskiego i Bytowskiego. Daje to ogromne możliwości na polu reklamy i promocji.
Gazeta jest bezpłatna i dystrybuowana w systemie stojaków rozmieszczonych w kluczowych „handlowo” punktach Chojnic.
- w dwóch największych marketach (Carrefour i Kaufland)
- domu towarowym „Libera” na Starym Rynku,
- domu towarowym „RESLER”,
- w galerii handlowej K&M. (przy TESCO),
- Centrum Parku Wodnym
- w największym w regionie salonie łazienek „Eurostandard”.
Ponadto:
- w Promocji Regionu Chojnickiego,
- Czytelni Miejskiej Biblioteki Publicznej
- w punkcie Informacji Turystycznej na płycie starego miasta.
- w kinie Kingsajz.
Cennym punktem dystrybucji jest Powiatowe Centrum Edukacyjno Wdrożeniowe gdzie organizowane są liczne przedsięwzięcia biznesowe typu szkolenia, wykłady i konferencje. Pozostała część nakładu jest dystrybuowana do kluczowych punktów sprzedaży detalicznej (sklepy osiedlowe) i współpracujących przedsiębiorców.
Charakter pisma, jego „przeładowanie” materiałami miejskimi o charakterze historyczno-kronikarskim, a szczególnie całostronicowa rubryka z zapowiedziami wydarzeń na nadchodzący miesiąc powoduje, że gazeta nie „ląduje” w koszu po przewertowaniu, ale tak jak program telewizyjny gości u klientów do końca „okresu ważności” zapowiadanych wydarzeń i imprez. Powoduje to drastyczne, w cyklu miesięcznym, obniżenie kosztów reklamy w stosunku do publikacji w tygodnikach. Ponad to niezaprzeczalnym plusem bezpłatnej gazety jest to że trafia ona do zdecydowanie szerszego spectrum odbiorców a wydrukowany nakład rozchodzi się w całości i „bez zwrotów”. Dodatkowym atutem jest też posiadanie przez nas portalu internetowego www.chojniczanin.pl.
Redaktor Naczelny
Jacek Klajna