Zamknij

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Znajdź nas na
Wtorek, 27 września 2016, Dziś są imieniny: Damiana, Amadeusza, Mirabelli

Rewia mody w Bramie Pomorza

Kolejne marki modowe pojawią się w Bramie Pomorza. W ofercie nowego centrum, które zostanie otwarte 15 listopada br., znajdzie się m.in. Monnari, Solar oraz Pako Lorente.

W Bramie Pomorza pojawią się nowe marki odzieżowe. Klienci centrum będą mieli do swojej dyspozycji salony Monnari i Solar, które swoją kolekcję kierują do Pań ceniących elegancję oraz butik z kobiecymi torebkami i akcesoriami Exlusive.

Ofertę modową centrum wzbogaci także salon ekskluzywnej marki Pako Lorente – producenta odzieży dla mężczyzn świadomych swego stylu. Z okazji otwarcia butiku w Bramie Pomorza, Pako Lorente przygotowało dla swoich Klientów spotkanie z Radosławem Majdanem – ambasadorem marki oraz drobne upominki. Dodatkowo Panowie, którzy odwiedzą salon podczas wielkiego otwarcia, będą mogli wygrać wyjątkowe zestawy ubrań.

Do grona najemców Bramy Pomorza dołączył również HOME & YOU – salon z akcesoriami i tkaninami do dekoracji wnętrz oraz salon fryzjerski Fabryka Fryzur.

Otwarcie Bramy Pomorza odbędzie się już 15 listopada br. o godz. 9:00. Przez cały weekend na osoby, które odwiedzą centrum w Lipienicach k. Chojnic czeka moc atrakcji i niespodzianek – związanych z modą i rozrywką dla całych rodzin.

Brama Pomorza
Centrum handlowe w Lipienicach k. Chojnic będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, Pako Lorente, Solar, Monnari, MarcPol, OBI, Media Expert, Home&You, Kolporter, Centrum Chińskie, Księgarnia Zodiak, Play, Levis, Nike, CCC, Świat Zabawek, plac zabaw Honolulu oraz kawiarnia Choice, restauracja Broaster i Efez. Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 000 mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji został zrealizowany market budowlany typu Dom i Ogród, który został otwarty z wielkim sukcesem na początku października oraz galeria handlowa z hipermarketem spożywczym.

Reklama

Reklama

Komentarze:

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu www.chojniczanin.pl. Portal www.chojniczanin.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze zawierające wulgaryzmy, będą usuwane.


Dołącz się do dyskusji

©2011-2016 przez Chojniczanin.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: Inpero Sp. z o.o.