Zamknij

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

     Znajdź nas na
Czwartek, 17 kwietnia 2014, Dziś są imieniny: Roberta, Rudolfa, Stefana

Rewia mody w Bramie Pomorza

Kolejne marki modowe pojawią się w Bramie Pomorza. W ofercie nowego centrum, które zostanie otwarte 15 listopada br., znajdzie się m.in. Monnari, Solar oraz Pako Lorente.

W Bramie Pomorza pojawią się nowe marki odzieżowe. Klienci centrum będą mieli do swojej dyspozycji salony Monnari i Solar, które swoją kolekcję kierują do Pań ceniących elegancję oraz butik z kobiecymi torebkami i akcesoriami Exlusive.

Ofertę modową centrum wzbogaci także salon ekskluzywnej marki Pako Lorente – producenta odzieży dla mężczyzn świadomych swego stylu. Z okazji otwarcia butiku w Bramie Pomorza, Pako Lorente przygotowało dla swoich Klientów spotkanie z Radosławem Majdanem – ambasadorem marki oraz drobne upominki. Dodatkowo Panowie, którzy odwiedzą salon podczas wielkiego otwarcia, będą mogli wygrać wyjątkowe zestawy ubrań.

Do grona najemców Bramy Pomorza dołączył również HOME & YOU – salon z akcesoriami i tkaninami do dekoracji wnętrz oraz salon fryzjerski Fabryka Fryzur.

Otwarcie Bramy Pomorza odbędzie się już 15 listopada br. o godz. 9:00. Przez cały weekend na osoby, które odwiedzą centrum w Lipienicach k. Chojnic czeka moc atrakcji i niespodzianek – związanych z modą i rozrywką dla całych rodzin.

Brama Pomorza
Centrum handlowe w Lipienicach k. Chojnic będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, Pako Lorente, Solar, Monnari, MarcPol, OBI, Media Expert, Home&You, Kolporter, Centrum Chińskie, Księgarnia Zodiak, Play, Levis, Nike, CCC, Świat Zabawek, plac zabaw Honolulu oraz kawiarnia Choice, restauracja Broaster i Efez. Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 000 mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji został zrealizowany market budowlany typu Dom i Ogród, który został otwarty z wielkim sukcesem na początku października oraz galeria handlowa z hipermarketem spożywczym.

Reklama

Komentarze:

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu www.chojniczanin.pl. Portal www.chojniczanin.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze zawierające wulgaryzmy, będą usuwane.


Dołącz się do dyskusji

Chcę otrzymywać bezpłatny numer oraz newsy
na e-mail:
©2011 przez Chojniczanin.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: Inpero Sp. z o.o.